35955
Book
In basket
(Engram)
1. Autyzm dziecięcy i zespół Aspergera - charakterystyka zaburzeń; 1.1. Kryteria diagnostyczne autyzmu i zespołu Aspergera w obowiązujących w świecie klasyfikacjach zaburzeń psychicznych; 1.2. Charakterystyka objawów zaburzeń autystycznych oparta na kryteriach diagnostycznych ICD-10. Triada autystyczna; 1.3. Objawy mogące świadczyć o istnieniu autyzmu w pierwszych latach życia dziecka; 1.4. Charakterystyka zaburzeń w zespole Aspergera oparta na kryteriach diagnostycznych zawartych w ICD-10; 1.5. Objawy mogące świadczyć o istnieniu zespołu Aspergera u dziecka w kolejnych okresach rozwojowych; 2. Wczesne wspomaganie dziecka z autyzmem. Zasady pracy oraz metody terapeutyczne dostosowane do zaburzonych funkcji; 2.1. Specyfika wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i rodziny; 2.2. Znaczenie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla skuteczności oddziaływań terapeutycznych w autyzmie; 2.3. Zasady postępowania terapeutycznego z dzieckiem autystycznym lub z zespołem Aspergera w zależności od zaburzonych funkcji; 2.4. Przegląd metod terapeutycznych stosowanych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; 3. Analiza indywidualnych przypadków.
Availability:
GBP Żyraków
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 61 [Żyraków wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia Bobrowa
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 61 [Bobrowa wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 151-152.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again